WARUNKI WSPÓŁPRACY

PARTNERZY HANDLOWI

Aby zostać naszym Partnerem i móc kupować w cenach hurtowych należy posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą o charakterze handlowym i dostarczyć dokumenty potwierdzające nadanie numeru NIP, REGON oraz aktualny wypis z rejestru KRS lub z działalności gospodarczej. Ponieważ nie prowadzimy sprzedaży detalicznej Sympatyków Naszych produktów informujemy, że materiały marki EXPRESSION są do nabycia w sklepach komputerowych oraz hurtowniach papierniczych.

CENY I DOSTĘPNOŚĆ

Allper oferuje produkty w cenach netto zgodnie z ustalonym cennikiem. Dokładamy wszelkich starań zapewniając wysoką dostępność materiałów eksploatacyjnych. W tym celu gwarantujemy stany minimalne niezbędne do realizacji Państwa zamówień z dnia na dzień. Ponadto stale aktualizujemy ofertę o pojawiające się na rynku nowości. Jako producent na Państwa życzenie możemy zaprojektować modele niedostępne na rynku, przetestować je i włączyć do oferty.

ZAMÓWIENIA

OPIEKUNI HANDLOWI

W ramach profesjonalnej obsługi do Państwa dyspozycji pozostaje Dział Handlowy pracujący w godzinach 8.00 ? 16.30. Wszelkie kwestie związane ze składaniem i realizacją zamówień oraz warunkami mogą Państwo ustalić z opiekunami handlowymi.

PŁATNOŚCI

Dla zapewnienia maksimum bezpieczeństwa wszystkie zamówienia są objęte ubezpieczeniem. Z tego powodu dwie pierwsze faktury wymagają przedpłaty lub pobrania (zapłaty w momencie odbioru przesyłki). Oferując dogodne dla Państwa rozwiązania związane z formą płatności, na kolejne FV udzielamy kredytu kupieckiego (odroczony termin płatności) dostosowanego indywidualnie do Państwa potrzeb.

LOGISTYKA

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Zamówienia złożone do godz. 15.30 są realizowane z dostawą następnego dnia roboczego. Zamówienia przetargowe lub niestandardowe są realizowane według indywidualnych ustaleń. Wszystkie informacje odnośnie statusu realizacji zamówień są Państwu bezzwłocznie przekazywane.

WARIANTY DOSTAW

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom towar dostarczamy na wskazany przez Państwa adres. W ramach dostaw współpracujemy wyłącznie z renomowanymi firmami kurierskimi, oferującymi wysoką jakość obsługi. Po uprzednim ustaleniu z opiekunem handlowym istnieje możliwość realizacji dostawy naszym transportem firmowym oraz odbioru osobistego.

MINIMUM LOGISTYCZNE

Zamówienia o wartości powyżej 500,00 zł netto realizowane są bez doliczania kosztów transportu. W przypadku zamówień o niższej kwocie lub zamówienia rozdzielonego w czasie na kilka dostaw, lub zamówienia rozdzielonego na dostawy pod różne adresy naliczane są dodatkowe koszty logistyczne.

Menu